20100210

Η Χαρά Της Αυτοαποτέτοιας.

Ώρες ώρες τρομάζω και τον εαυτό μου.

Κλέψαμε ανάγκη για κοινοτοπίες απ' το νέο μας σκάλωμα (και το όνομα αυτού βιβλίο κυρίες και κύριοι!).

Εγώ το 'πα για τα ψυχάκια, δε μ' ακούσατε. Εγώ το 'πα ότι τους φέρνω, αρχίδια τίποτα εσείς. Τώρα λουστείτε με!

Κυκλοφορώ ελεύθερο.
Δε μου μοιάζω.
Και με συνοδεύει η χαρά της ανακάλυψης.

Ανακαλύπτω και φρικάρω. Φρικάρω και ψάχνω κι ανακαλύπτω.

Λουστείτε με.

Κι ορκίζομαι πως αν είχα το θάρρος να σας πω/

Ο χρήστης Συνελεγμώνη λέει (4:20 πμ):
*η πάθησή μου ξεπερνάει αυτό που εσείς οι κοινοί (Σ.τ.Σ. νορμάλ ντε) θνητοί ονομάζετε περιέργεια
*:P
Ο χρήστης Συνελεγμώνη λέει (4:21 πμ):
*είναι ψύχωση με ορισμένες λογικές (Σ.τ.Σ.με.Ιδιαίτερα.Φιλοσοφικό.Τόνο. το λογικό εδώ -κι εκεί- είναι δεν είναι παράλογο) σειρές σχετικών ή άσχετων πραγμάτων
*είναι προς τέρψη
*μου

άκυρο edit: άνοιγμα commentων λόγω φλασιάς!

Δεν υπάρχουν σχόλια: